Menu
Regeneracja wtryskiwaczy Delphi
![Logo Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/delphilogo.1200-300x111.jpg)
![Logo Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/delphilogo.1200-300x111.jpg)
![Logo Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/delphilogo.1200-300x111.jpg)
![Wtryskiwacz Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/wtryskiwacze_delphi3.jpg)
![Wtryskiwacz Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/wtryskiwacze_delphi3.jpg)
![Wtryskiwacz Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/wtryskiwacze_delphi3.jpg)
W porównaniu z produktami Boscha znacznie bardziej wrażliwe na jakość paliwa. Są też droższe w naprawie. Wyższy koszt pełnej naprawy wynika z faktu, iż do zakodowania konieczne jest stosowanie nowej końcówki oraz zaworka wtryskiwacza Typowa trwałość do 150 tys. km.
Przykładowe modele:Dacia Logan 1.5 dCi, Ford Focus 1.8 TDCi, Renault Megane II 1.5 dCi Nissan Almera 1.5 dCi, Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi, Kia Carnival 2.9 CRDi, Ford Mondeo III 2.0 TDCi
![Wtryskiwacz Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/wtryskiwacze_delphi2.jpg)
![Wtryskiwacz Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/wtryskiwacze_delphi2.jpg)
![Wtryskiwacz Delphi](https://regeneracjaturbosprezarek.pl/wp-content/uploads/2018/09/wtryskiwacze_delphi2.jpg)
Ciekawostka:
Delphi przejęło technikę wtrysku oleju napędowego kupując firmę Lucas CAV w 2000 roku.