Regeneracja wtryskiwaczy oraz pompowtryskiwaczy

Pompy wtryskowe oraz wtryskiwacze
W skład naszej oferty wchodzi profesjonalna naprawa wtryskiwaczy oraz pompowtryskiwaczy. Podejmowane przez nas działania obejmują rozbieranie i czyszczenie części, naprawę oraz wymianę uszkodzonych elementów, ich ponowne składanie, a także regulację czy kalibrację z użyciem specjalistycznej maszyny, wraz z nadaniem nowego kodu. Naprawa wtryskiwaczy piezoelektrycznych przeprowadzana jest w pełni profesjonalnie, aby zagwarantować najwyższą jakość usługi. Do każdego wtryskiwacza dołączany jest wydruk z pełnymi danymi dotyczącymi elementu przed i po naprawie.

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy polega na:

Sprawdzeniu i wycenie wtryskiwacza:
– wymianie uszkodzonych elementów na nowe, oryginalne Bosch,
– złożeniu wtryskiwacza,
– regulacji wszystkich trzech stopni,
– kalibracji na maszynie wraz z nadaniem nowego kodu.

Regeneracja wtrysków piezoelektrycznych musi zostać zakończona szczegółową kontrolą wszystkich parametrów i dawek wtryskiwanego paliwa na stole probierczym. Po regeneracji i sprawdzeniu wtryskiwaczy automatycznie generowany jest protokół ze stołu probierczego, co świadczy o tym, że osiągnięte zostały parametry fabrycznie nowego wtryskiwacza.

W naszym warsztacie przeprowadzamy pełen zakres prac związanych z przywróceniem funkcjonalności elementów. Regeneracja wtryskiwaczy piezoelektrycznych marki BOSCH polega na rozebraniu i czyszczeniu poszczególnych elementów składowych w myjce ultradźwiękowej oraz weryfikacji stanu wybranych z nich pod mikroskopem. Na podstawie wskazań uzyskanych na stanowisku do pomiaru skoku, ustalana jest wartość grubości podkładki (są one stopniowane co kilka lub kilkanaście tysięcznych mm) po złożeniu wtryskiwacza z wykorzystaniem nowych części naprawczych. Po dopasowaniu odpowiedniej wartości podkładek regulacyjnych w połączeniu z dynamometrycznym kluczem regeneracja wtrysków piezoelektrycznych przechodzi w kolejny etap, w którym pobierany jest moment i kąt obrotu klucza. (na podstawie wprowadzonego numeru wtryskiwacza z bazy danych)

Po zakończeniu naprawy wtryskiwacza konieczna jest szczegółowa kontrola wszystkich parametrów i dawek wtryskiwanego paliwa na stole probierczym. Po regeneracji i sprawdzeniu wtryskiwaczy automatycznie generowany jest protokół ze stołu probierczego, co świadczy o tym, że osiągnięte zostały parametry fabrycznie nowego wtryskiwacza.


Jak przebiega regeneracja wtryskiwaczy

Naprawa wtrysków piezoelektrycznych przebiega następująco:

› pomiar wtryskiwacza na stole probierczym i wydruk parametrów przed naprawą,
› demontaż i mycie elementów,
› weryfikacja i wymiana niezbędnych części,
› regulacja i montaż wtryskiwacza,
› pomiar wtryskiwacza po naprawie,
› nadanie indywidualnego kodu, uwzględniającego parametry konkretnego egzemplarza (dotyczy niektórych wtryskiwaczy).

Dopiero po takiej regeneracji i wykluczeniu innych usterek (np. zaszlamienia baku paliwa) naprawa wtrysków piezoelektrycznych może być uznana za zakończoną, a elementy trafiają do samochodu. Przy zachowaniu wysokiej czystości, nadają się do montażu w zwykłym warsztacie.

Obowiązkowa jest wymiana filtra paliwa i miedzianych podkładek pod wtryskami.

  • Wydruk przed i po naprawie
  • Pisemna gwarancja
  • Tylko i wyłącznie ORYGINALNE oraz NOWE części
  • Szybkość realizacji zleceń
logo bosch