Regeneracja wtryskiwaczy Bosch
We wtryskiwaczu Bosch paliwo przez kanał kierowane jest do rozpylacza końcówki wtrysku. Paliwo przepływa przez dławik znajdujący się pod zaworkiem sterującym wtryskiwacza. Komora zawora jest wypełniona paliwem pod wysokim ciśnieniem, lecz ze względu iż, siła naciskająca na tłok zaworu sterującego wtryskiwacza jest mniejsza od siły docisku iglicy końcówki wtrysku, nie może nastąpić wtrysk paliwa do komory spalania silnika. Dopiero podanie napięcia na cewkę wyzwala siłę elektromagnetyczną powoduje ściśnięcie sprężyny górnej i otwarcie wtryskiwacza. Elektromagnes unosi talerzyk i kulka na jego końcu odsłania kanał łączący przestrzenie niskiego i wysokiego ciśnienia. Wysokie ciśnienie na dolnej przestrzeni tłoczka unosi tłoczek wraz z iglicą. Podniesiona iglica otwiera otworki na końcu wtryskiwacza, a paliwo pod wysokim ciśnieniem jest wtryskiwane do cylindrów. Paliwo, które wydostało się z górnej przestrzeni tłoka do przestrzeni niskiego ciśnienia przez przewody przelewowe trafia do zbiornika paliwa.
Wytrzymują 200 tys km (w silnikach Opel,Fiat 1.9 nawet 500 tys. km) Cena nowego wacha sie w granicach. 1100-1300 zł za sztukę