AUTO-EXPERT jest jednym z pięciu autoryzowanych warsztatów firmy Melett w całej Polsce
Jesteśmy jedynym autoryzowanym warsztatem firmy Melett na terenie województw:
śląskiego, opolskiego i małopolskiego - więcej informacji

TURBO TESTER


Pierwsze tego typu urządzenie w Polsce w Firmie Auto-Expert w Radlinie !



Jest to jedyne urządzenie na całym świecie które wykonuje pomiary turbosprężarki w warunkach identycznych jak w samochodzie czyli w ruchu, a nie statycznie przy zablokowanym wirniku jak wszystkie inne konkurencyjne urządzenia.

Najważniejszy pomiar turbosprężarki to ciśnienie doładowania, czyli wydajność turbiny mierzona czujnikiem ciśnienia doładowania i tylko ten pomiar jest najważniejszy do idealnego działania regenerowanej w porównaniu do nowej turbiny.

(czujnik ciśnienia doładowania)


Nasz TURBO-TESTER można porównać do hamowni,
gdzie dokonywany jest pomiar mocy/ wydajności pojazdu w ruchu.

Jak funkcjonuje nasz turbo-tester


TURBO-TESTER posiada szereg testów, które nie tylko pozwalają nam ustawić zmienną geometrie ale dają nam możliwość idealej kalibracji parametru wydajności w stosunku do nowej turbosprężarki.


T
E
S
T

1
a) Zmierzenie i ustawienie przepływu powietrza przez zmienną geometrię
1. Test ustawienia zmiennej geometrii przy całkowitym zamknięciu
2. Test ustawienia zmiennej geometrii przy pośrednim otwarciu
3. Test ustawienia zmiennej geimetrii przy całkowitym otwarciu

b) Sprawdzenie wydajności turbosprężarki, czyli ciśnienia doładowania
1. przy zamkniętej geometrii,
2. przy pośrednim otwarciu geometrii,
3. przy otwartej geometrii.
Jeżeli wydajność turbosprężarki jest zgodna z wydajnością nowej turbiny.
TEST JEST POZYTYWNY I ZAKOŃCZONY
Jeżeli wydajność turbosprężarki nie jest zgodna z wydajnością nowej turbiny.
TEST JEST NEGATYWNY I PRZECHODZIMY DO USTAWIANIA TURBINY WEDŁUG CIŚNIENIA DOŁADOWANIA I OBROTÓW TURBINY.
T
E
S
T

2

a) Ustawienie zmiennej geometrii według ciśnienia doładowania i obrotów turbiny
1. Ustawienia wydajności i obrotów turbiny przy całkowitym zamknięciu.
2. Ustawienia wydajności i obrotów turbiny przy pośrednim otwarciu.
3. Ustawienia wydajności i obrotów turbiny przy całkowitym otwarciu.

Jeżeli wydajność i obroty turbosprężarki są zgodna z wydajnością i obrotami nowej turbiny.
TEST JEST POZYTYWNY I ZAKOŃCZONY
Jeżeli wydajność i obroty turbosprężarki nie można ustawić z wydajnością i obrotami nowej turbosprężarki.
TEST JEST NEGATYWNY
By uzyskać parametry nowej turbiny, musimy wymienić niektóre podzespoły które uniemożliwiają ustawienie wydajności i obrotów turbiny.

Według niezależnych badań na rynku regeneracji turbosprężarek tylko około 3% firm w Polsce posiada jakiekolwiek urządzenie do ustawiania zmiennej geometrii.
(Nie dotyczy to urządzeń do ustawiania sterowników "gruszek")
Na dzień dzisiejszy Turbo-Tester jaki my posiadamy jest jedynym urządzeniem, który ustawia turbosprężarkę według ciśnienia doładowania i obrotów turbiny. Pierwsza tego typu maszyna na świecie znajduje się w siedzibie naszej firmy w Radlinie.
Możemy się założyć z każdą konkurencją w polsce, że 9 na 10 turbiny, ustawione bez turbo-testera będzie źle ustawiona i nie będzie osiągała wymaganych parametrów wydajności turbiny czyli ciśnienia doładowania

Ustawienie zmiennej geometrii w regenerowanej turbinie w pozycji takiej jak w nowej turbosprężarce w 80% odbiega od parametrów wydajności czyli ciśnienia doładowania turbosprężarki.

Pomimo tego że, te urzadzenie kosztowało dużo pieniędzy

Pomimo tego że konkurencja posiadająca inne urządzenia kasuje dodatkowo za taką regulację turbosprężarki od 150zł do 200zł.

Dla naszych stałych klientów, pomimo tych inwestycji oraz dodatkowej pracy cena ustawienia turbiny na turbo-testerze przy regeneracji turbosprężarki wynosi


0,00 ZŁ



Auto - Expert Ostrzołek Leszek
 | ul. Rybnicka 142  | 44-310  Radlin
 | Telefon: 32 45 64 980

Copyright 2012 by Auto Expert
Projekt i wykonanie: Studio Reklamy PRYMUS

*edycja i rozszerzenie: Ariel Krawczyk